KALİTE POLİTİKASI

BELGE NO:00 02 EL KİTABI EK5 (1/13.11.21)

                                       KALİTE POLİTİKAMIZ

OTOMOTİV HAREKET MERKEZİ PARÇALARINDA, MÜŞTERİ VE TARAF BEKLENTİLERİNİN ÖTESİNE ODAKLANMAK SÜREÇ YÖNETİM MERKEZLİ OLARAK, SÜRDÜRÜLEBİLİNİR İLETİŞİM VE VERİMLİLİĞİ İZLENEBİLİR KILMAK PAYDAŞLARIN (MÜŞTERİ-İŞGÖREN-TEDARİKZİNCİRİ) KATILIMI ESASLI OLARAK, ETKİN KARAR VERME MEKANİZMASINI İZLENEBİLİR KILMAK ÖLÇÜLEBİLİNİR DEĞER YÖNTEMİ İLE ÖZDEĞERLENDİRMEYE DAYALI STRATEJİLER GELİŞTİRMEK. STRATEJİLERE BAĞLI KURUMSAL YÖNETİM İLE TÜM ÇALIŞANLARIMIZA LİDERLİĞİ AŞILAMAKTIR.